Sklep internetowy bobus.com.pl jest prowadzony przez firmę Sklep BOBUS Lucyna Kowalska z siedzibą w Warszawie ul. Targowa 33A lokal 1, posiadającą numer NIP 113 028 63 95
Regulamin sklepu
Sklep internetowy bobus.com.pl jest prowadzony przez firmę Sklep BOBUS Lucyna Kowalska z siedzibą w Warszawie ul. Targowa 33A lokal 1, posiadającą numer identyfikacji podatkowej NIP: 1130286395 i zarejestrowaną w Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy pod numerem 201493.
Dostawy odbywają się na terytorium państw Unii Europejskiej, a realizacja zamówienia trwa z reguły od 1 do 7 dni roboczych. W przypadku artykułów, na które okres oczekiwania może być dłuższy, przedstawiciel firmy skontaktuje się z kupującym w celu uzgodnienia terminu dostawy.
Przy składaniu zamówienia system wyliczy koszty przesyłki. Jeśli uznasz, że wyliczone przez system koszty są za duże, możesz przerwać zamawianie lub skontaktować się z obsługą sklepu w celu uzgodnienia i ewentualnego skorygowania tych kosztów.
Wypełnienie formularza z danymi Zamawiającego równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji, w tym wystawienia faktury, prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Twoje dane są wykorzystywane jedynie do realizacji Twoich zamówień, nie są udostępniane osobom ani instytucjom postronnym i możesz je edytować lub usunąć po zakończeniu transakcji.
Po złożeniu zamówienia z przedpłatą zaczekaj na wiadomość, że towar jest dostępny i dopiero wtedy przekaż na nasze konto zapłatę.
Zanim zapłacisz przez Dotpay, koniecznie sprawdź dostępność towaru przez Kontakt z nami lub przez telefon.
Tylko małe paczki wysyłamy przez Pocztę, ale meble, wózki i inne duże i ciężkie produkty wysyłamy tylko przez Firmy Kurierskie lub dostarczamy własnym transportem sklepu albo klient odbiera transportem własnym.
Zapłacić można przelewem na konto, albo przez Dotpay kartą kredytową lub szybkim przelewem, albo gotówką przy odbiorze przesyłki, albo kartą płatniczą lub gotówką przy odbiorze osobistym.
Opłatę za przesyłką pocztową my tylko przekazujemy w imieniu klienta. Na życzenie klienta ta opłata może być wliczona do faktury, ale wtedy będzie opodatkowana 23% podatkiem VAT.
Można odebrać towar osobiście w naszym sklepie w Warszawie przy ul. Targowej 33A paw.1, płacąc gotówką, kartą płatniczą lub przedpłatą na nasze konto.
Dla umowy zawieranej z wykorzystaniem sieci Internet, przebieg transakcji od momentu zawarcia umowy do momentu dostarczenia towaru jest szczegółowo przedstawiany konsumentowi za pomocą poczty e-mail lub telefonicznie.
Umowa, o której mowa w punkcie 11 zostaje zawarta w języku polskim lub angielskim. Treścią umowy jest potwierdzone przez pracownika Sklepu BOBUS Lucyna Kowalska zamówienie oraz niniejszy Regulamin i Polityka Prywatności stanowiącymi jego część.
Nieodebranie zamówionego towaru stanowi niedotrzymanie warunków umowy przez kupującego. W takim przypadku zwracamy przedpłatę bez kosztów przesyłki towaru.
Wszystkie produkty są nowe i są objęte tzw. rękojmią, a niektóre posiadają kartę gwarancyjną producenta lub importera artykułu.
W przypadku reklamacji należy przesłać informacje o chęci reklamowania towaru przez e-mail, telefonicznie, listownie lub osobiście na nasz adres lub numer telefonu, które znajdziesz w zakładce O naszym sklepie. W reklamacji należy podać swoje dane kontaktowe i informację, czego dotyczy reklamacja. Składając reklamację, będziesz mógł wybierać między naprawą, wymianą, obniżeniem ceny a odstąpieniem od umowy,
Każdy Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość ze Sklepem BOBUS Lucyna Kowalska (bobus.com.pl) na zasadach sprzedaży wysyłkowej, bez podania przyczyny, nawet gdy towar jest zgodny z umową, jeśli w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru prześle oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość ze Sklepem BOBUS Lucyna Kowalska stwierdzające fakt odstąpienia od umowy, a na zwrot towaru jest 14 dni.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku towarów wykonanych według specyfikacji klienta lub gdy nie jest on dostępny „od ręki”, a jego wykonanie musi być dopiero zlecone specjalnie dla tego klienta.
Zasady odstąpienia od umowy prezentowane są na stronie bobus.com.pl w zakładce Informacje Prawne.
To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
Nabywca odzyska pieniądze w terminie do 14 dni za zwrócony towar i koszt wysyłki towaru w kwocie odpowiadającej najniższej stawce z cennika dostaw obowiązującego w sklepie.
W przypadku zastrzeżeń odnośnie obsługi lub wątpliwości związanych z umową, wszelkie informacje uzyskać można pod firmowym numerem telefon 22 619 44 65 lub 608 881 511 oraz pod adresem sklep@bobus.com.pl.
Wszystkie transakcje zawierane są na podstawie przepisów kodeksu cywilnego, ustawy z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141 poz. 1176) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144 poz. 1204).
W przypadku sporu klient ma prawo zwrócić się do Rzecznika Praw Konsumenta, Sądu Polubownego lub Sądów Powszechnych.
Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu sklepu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza umieszczonego na stronie głównej serwisu oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT lub Paragonu z kasy rejestrującej.
Więcej informacji prawnych znajduje się w zakładce Informacje prawne .
Zobacz też informacje o wysyłkach i zwrotach w zakładce: Dostawa towaru .
Godziny otwarcia sklepuponiedziałek-piątek / monday-friday: 10:00-17:00 sobota / saturday: otwarte dla umówionych klientów / open for appointment clients