1. Przy składaniu zamówienia nasz system wylicza koszt wysyłki z ...
1. Przy składaniu zamówienia nasz system wylicza koszt wysyłki z uwzględnieniem przybliżonej wagi zamówionych towarów, sposobu wysyłki, metody płatności oraz kraju dostawy. Jeśli uznasz, że ten koszt jest dla Ciebie za duży, możesz przerwać składanie zamówienia. W razie potrzeby koszt przesyłki może być skorygowany przez personel sklepu.
2. Zakupione u nas przedmioty o małej wadze i małych wymiarach możemy Państwu przesłać przy pomocy Poczty Polskiej, lub Firmy Kurierskiej.
3. Przedmioty o dużej wadze i dużych wymiarach możemy przesłać przez Firmę Kurierską lub wyjątkowo transportem własnym sklepu. Nie wysyłamy Pocztą Polską mebli, wózków i innych dużych lub ciężkich rzeczy
4. Dopuszczalna waga standartowej paczki wynosi 31,5 kg, maksymalna waga paczki krajowej wynosi 50 kg a długość paczki nie może przekraczać 200 cm.
5. Gdy paczka jest dłuższa niż 175 cm - możliwy jest tylko odbiór osobisty lub dostawa własna sklepu w Warszawie i w pobliżu.
6. Odbiór osobisty przez klienta jest możliwy we wszystkich przypadkach. Przy odbiorze osobistym można płacić gotówką lub kartą płatniczą lub przelewem bankowym przed odbiorem i bez kosztów przesyłki.
7. Po odbiór należy zgłosić się w uzgodnionym terminie po otrzymaniu potwierdzenia skompletowania zamówienia.
8. Odbiór osobisty realizuje nasz sklep pod adresem: Warszawa ul. Targowa 33A pawilon 1 czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10-18 a w soboty w godz. 10-14.
9. Dane do wpłaty na nasze konto otrzymasz w potwierdzeniu złożenia zamówienia i znajdziesz w zakładce O naszym sklepie .
10. Jest możliwość dowozu towaru na terenie Warszawy i okolic przez przedstawiciela sklepu. Konieczne jest uzgodnienie ze sklepem tego sposobu dostawy i jego kosztów.
Odbiór towaru
Kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki w chwili odbioru towaru , a szczególnie, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Należy też zwrócić baczną uwagę na stan taśm, lub plomb naklejonych na przesyłkę.
Gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjąć przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
Spisanie protokołu uszkodzenia nie jest warunkiem niezbędnym do złożenia reklamacji, jednak zalecamy jego sporządzenie, ponieważ w przypadku jego braku udowodnienie uszkodzenia powstałego w czasie transportu może być utrudnione.
Zwrot towaru
Gwarantujemy Państwu prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, a na zwrot towaru jest 14 dni zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumentów.
To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwracany towar należy dostarczyć na adres: BOBUS sklep dla dzieci ul. Targowa 33A lokal 1, 03-728 Warszawa.
Należność za zwrócone towary, zostanie przekazana na wskazane przez Państwa konto bankowe lub przekazem pocztowym pod wskazany adres.
Nie podlegają zwrotowi koszty odesłania towaru do sprzedawcy oraz przesłania zapłaty do sklepu i ponosi je kupujący. Nie dotyczy to sytuacji, gdy towar został wysłany niezgodnie z zamówieniem z winy sprzedawcy.
Reklamacje
Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu BOBUS są fabrycznie nowe i objęte są tzw. rękojmią za wady ukryte.
Niektóre towary są objęte gwarancją producenta lub dystrybutora i wtedy do przesyłki jest dołączona karta gwarancyjna podpisana i podstemplowana przez Sprzedawcę.
Jeżeli stwierdzą Państwo wadę ukrytą, bądź uszkodzenie towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami przez e-mail lub telefon w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
Podstawę do reklamacji stanowią dowód zakupu oraz karta gwarancyjna w przypadku artykułów objętych gwarancją producenta lub dystrybutora.
Status zamówienia można sprawdzać:
Życzymy samych udanych zakupów.